"Vi giver dig råd - til tiden"  















”Do what you do so well that they will want to see it again and bring their friends” Walt Disney

Patienterne er klinikkens omdrejningspunkt. Loyale patienter er vigtigere end nogen sinde. Dagens patient stiller spørgsmål, undersøger alternativer og er bevidst om service, kvalitet og pris.
Det er derfor vigtigt, at klinikejere har et godt overblik over klinikkens patientstatus, ved hvorfor patienterne kommer i klinikken og hvordan man sikrer, at de forbliver gode loyale patienter. God patientkommunikation er vigtigere end nogen sinde og bør udøves af alle på klinikken.
Har klinikken et ønske om at tiltrække nye patienter, er det relevant at få lavet en plan for hvilke patienter og hvordan.

efectus kan tilbyde rådgivning indenfor:

  • Intern marketing: Hvordan sikrer klinikken det bedste forløb for patienten i forbindelse med et besøg på klinikken.
  • Patientkommunikation: Hvordan sikrer klinikken at patienterne altid modtager den bedste og rigtige information
  • Patienttilfredshedsanalyser.
  • Planlægning og gennemførelse af aktivitet, der kan øge patienttilgangen.








  Copyright: efectus Dental Consulting 2014 - Foto og webdesign: Alexandar Søndergaard Rezonanz Kommunikation

22%